ΔΩΡΕΑΝ ασκήσεις χαλάρωσης

Μοιραστείτε το Άρθρο

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Από το Πρόγραμμα Διαχείρισης Άγχους FIGHTSTRESS©  και το Ινστιτούτο Ψυχικής Έκφρασης.

Τα Ψυχο-γραφήματα σε συνεργασία με το πρόγραμμα Διαχείρισης Άγχους FIGHTSTRESS© και το Ινστιτούτο Ψυχικής Έκφρασης κατανοώντας τις προκλήσεις που προκύπτουν από την κατάσταση εξαιτίας της πρόληψης και εξάπλωσης του κορονοϊού, προσφέρουν σε όλους δωρεάν ασκήσεις χαλάρωσης.

Η κλινική ψυχολόγος και επιστημονική υπεύθυνη του Προγράμματος FIGHTSTRESS©, Ελένη Ταρναρά και το Ινστιτούτο Ψυχικής Έκφρασης συνεργάστηκαν και παρουσιάζουν μια σειρά από ηχητικές ασκήσεις, τις οποίες μπορείτε να κατεβάσετε στον υπολογιστή, στο κινητό ή στο tablet σας και να τις ακούτε οπουδήποτε κι αν βρίσκεστε, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.

Πώς μας βοηθούν οι ασκήσεις χαλάρωσης;

Σκοπός των Ασκήσεων Χαλάρωσης είναι να οδηγηθεί το σώμα και ο νους σ’ ένα επίπεδο ηρεμίας, για ν’ ανασταλεί η παραγωγή των ορμονών του Στρες. Έτσι, το άτομο θα αρχίσει να γίνεται όλο και πιο ανεκτικό σε ψυχοπιεστικές καταστάσεις της ζωής και θα αρχίζει να αναπτύσσει έναν πιο υγιή μηχανισμό δράσης κι αντίδρασης.

Για τις Ασκήσεις Χαλάρωσης είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι όσο περισσότερο τις ακούμε, τόσο πιο πολύ εκπαιδεύουμε το σώμα σε μια συστηματική αντίδραση κατά των οργανικών και ψυχοσυναισθηματικών πιέσεων του Στρες.

Όταν εκτελείτε τις ασκήσεις στο σπίτι, σιγουρευτείτε ότι για μισή ώρα τουλάχιστον δεν θα σας ενοχλήσει κανείς.  Με τη συνεχή εξάσκηση, οι ασκήσεις αυτές «γίνονται» ολοένα ευκολότερες και θα διαπιστώσετε ότι θα είστε σε θέση σταδιακά να συγκεντρώνεστε περισσότερο.  Μετά από κάποιες διαδοχικές ημέρες εξάσκησης θα είστε σε θέση να ανακαλείτε μια μεγαλύτερη αίσθηση χαλάρωσης και αυτό μπορεί να αποτελεί ένα σημαντικό εφόδιο για την αντιμετώπιση του Στρες στην καθημερινή ζωή.

Μάθετε περισσότερα για την Ελένη Ταρναρά  και το πρόγραμμα FIGHTSTRESS©

Η Ελένη Ταρναρά είναι κλινική ψυχολόγος, ψυχοθεραπεύτρια και οικογενειακή θεραπεύτρια. Είναι επιστημονική υπεύθυνη και βασική εισηγήτρια του αναγνωρισμένου προγράμματος Διαχείρισης Άγχους FIGHTSTRESS© και ιδρύτρια του Κέντρου Συναισθηματικής Διαχείρισης. Έχει επιτελέσει πολλαπλές δράσεις στον τομέα Διαχείρισης Άγχους, όπως επιμορφωτικά σεμινάρια ομάδων, εκπαίδευση επαγγελματιών υγείας και εταιριών, καθώς και δημιουργία ψυχοβοηθητικών οπτικοακουστικών μέσων.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα FIGHTSTRESS© μπορείτε να βρείτε στο www.fightstress.gr.

Μάθετε περισσότερα για το Ινστιτούτο Ψυχικής Έκφρασης

Το Ινστιτούτο Ψυχικής Έκφρασης λειτουργεί από το 2013 και προσφέρει κυρίως διαδικτυακά προγράμματα ψυχολογίας έχοντας μεγάλη εμπειρία στη διοργάνωση κι εύρυθμη λειτουργία τους.

Θεραπευτική Γραφή: Εργαστήρια θεραπευτικής γραφής και ατομικές συνεδρίες με στόχο την ψυχική υγεία και τη βίωση μιας ισορροπημένης ζωής.

«Ψυχο-γραφήματα»: Το πρώτο ελληνικό ηλεκτρονικό περιοδικό ψυχολογίας, γνωστό για την έγκυρη και ποιοτική «ψ» ματιά του.

Retreats: Ημέρες απόσυρσης από την καθημερινότητα, προσωπικής ανάπτυξης και επαφής με τη φύση για ομάδες ή μεμονωμένα άτομα.

 

Συντελεστές Παραγωγής:

Συγγραφή, εκφώνηση & επιστημονική επιμέλεια κειμένων: Ελένη Ταρναρά, υπεύθυνη προγράμματος FIGHTSTRESS©.

Concept – υλοποίηση: Δήμητρα Διδαγγέλου, Επιστημονικά Υπεύθυνη Ινστιτούτου Ψυχικής Έκφρασης & Ελένη Ταρναρά, υπεύθυνη προγράμματος FIGHTSTRESS©.

Μουσική:
Ted Regklis: Αναπνοή με Συνείδηση & Γνωρίζοντας τους Μύες
Resonent: Διάθεση και Συναισθήματα
Jim Ver: Ηλιοβασίλεμα στην Παραλία

Τίτλοι κομματιών
1. Εισαγωγή, 4:17
2. Αναπνοή με συνείδηση, 4:45
3. Γνωρίζοντας του μύες, 4:33
4. Διάθεση και Συναισθήματα, 28:50
5. Ηλιοβασίλεμα στην Παραλία, 13:10

 

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Ασκήσεις Χαλάρωσης

 


Συμπαραγωγή
2015 ©

FightStress LogoExpressing Myself

Μοιραστείτε το Άρθρο

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Άλλα Άρθρα